Tuesday, December 15, 2009

Siapa Yang Paling Sexy Abad Ini?

Maaf.Tiada gambar perempuan/lelaki sexy pada entry hari ini.Jika anda keciwa, sila tekan [x] pada window browser anda..hahahaha..larikss...Semalam aku OT.Balik rumah , nenenkan serve my Nuha, pastu start masak..dum dam dum dam kat dapur.Siap.Tadaa...Menu malam tadi yang simple dan gorjes gitu.

[gambar udang masak sambal disini]

[gambar ikan goreng disini]

[gambar ulam-ulaman disini]

[gambar budu , cili api dan durian disini]

Jangan betulkan skrin pc/laptop/nettop anda.hahahaha..lantak tak hengat donea sebab lapar punya pasal , so memang tadak laa gambar yer..bukan gambar tak keluar kat blog korang..muahahaha..larikss..
 Hari ni aku nak buat tutorial yang aku rasa rata-rata tak berapa nak ambil tahu.Idea ni tercetus bila ada komen kat blog aku semalam.

eyriqazz said...
disablekanlah comment moderation..senang nak komen n u still can approve or not...

Baru aku terfikir, mesti seksa gila dan malas nak tinggal komen kat blog yang memerlukan word moderation kan?Nak nak kena taip word yang kadang-kadang susah btol nak baca..Kalo hurufnya boleh baca ok lah jugak, ni 2-3 kali tak lepas-lepas, aku sendirik pun give up dan blah macam tu tanpa tinggal komen.

Ni tutorial untuk orang boleh letak komen kat blog kita dan kita still bleh approve atau tidak.Mana lah tau ada spammer ker lalat ker kan yang nak jugak komen tak membina kat blog ilmiah macam blog aku ni kan..hahahahaha..[sila muntah darah sekarang]

1. Mula2 login dulu laa kat blogger kan. [ tu pun nak kena ajar memang nak kena luku laa ]
2.Pegi kat Tab Settings--> Comments
3.Pilih Comment Moderation ->Always
4.Show word verification for comments? No


Hasilnya, tadaaa





Oh, nak tambah tulisan merepek macam aku kat Leave your comment tu, pegi kat Comment form message tu, pastu tulis la apa yang korang nak merepek la ko kat situ.


So, aku dah tukar ni, rajin-rajinkanlah tinggal komen kat blog aku yer..mana tahu, kot2 ada duit terlebih ker pasni, leh aku beli sesuatu untuk pengomen aku yang paling sexy mexy .doa2kan lah yer :) Amin..Nuffnang aku ni pun ada skit2, rasanya tahun depan la aku cash out..Gila sayang nak klik cash out tu..lalalala..


mungkin, anda salah seorang yang bertuah?


1st Makhluk Tuhan Paling Sexy Komen Semalam:
 


10 Comments:

  1. x suka jugak ade word moderation!!! kekekekekek

    ReplyDelete
  2. serius kak..saya klu ader nak type "word" tu kan ..alahai lemah nyer lah..kena besarrrrrrrrrr kan mata,nak comment pun lambat jer...

    tp takpe..kawan2 punyer pasal..takder hal la..hehehhe

    ReplyDelete
  3. muahah akhir nyer...... aritu aku nk tegur gak pasal word verification ni. tp kang ko kecik ati plak ekekek. aku mmg tak ske mende alah tu!!

    ReplyDelete
  4. ko x baik elis, aku beriya2 la klik.grrrrr!

    nasib baik xde gamba, kalao x mau aku terliur tgk gamba makanan tu.hehe.

    ReplyDelete
  5. AKU PON TAK SUKA WORD VERFICATION PADA KOMEN. TAPI TERIMA JE.

    ReplyDelete
  6. memang susah pun kalau ada word verification tuh.. cam leceh ler... ;P

    ReplyDelete
  7. oo,..word moderation tu? haha,..kdg2 tu sampai 2 kali dia kata kita silap taip..adoi..

    ReplyDelete
  8. Ha ha...samalah Intan pon kalo npk word verification tu rasa aduiii...malas je sebenarnya but dah nama pon kengkawan so comment tetap comment gak but kalo takde lagi "sempoiii" :D

    Jgn mare ye eliss ;)

    ReplyDelete
  9. wahaha. tenkiu tenkiu.
    menambah sikit pengetahuan.
    wahaha;)

    ReplyDelete

Terima kasih yer korang tinggalkan komen. Jika ada kelapangan me reply ok !

xoxo,

Eliss

 

Blog Design Here Edited by Elissmie.com Copyright Reserved © 2006- Disclaimer Comments (RSS)